Кайл Ларсън имаше страхотна вечер и успя да се пребори
за победата в състезанието на звездите в НАСКАР. Ларсън стана едва четвъртият
пилот преминал през ситото на квалификационното състезание и спечелил заветния
милион. Кайл бе много бърз и внимателен и именно това му помогна да се опази от
неприятностите сполетели други пилоти.
Всъщност екшъна започна още в квалификацията
наречена Опън. Четири обиколки преди края на пръвия от трите етапа потеглилия
от полпозишън Дениел Хемрик вече предвкусваше победата и класирането си в
битката за милиона, но прекъсване заради гръмналия двигател на Би Джей Маклауд
го лиши от успеха. Бъба Уолас бе много напорист и след като загуби от Уилиям
Байрон си взе поука и бе безкомпромисен в битката и защитата на позицията си от Дани Суарес.
Кайл Ларсън пък търпеливо изчака своя момент, а Алекс Боумън бе избора на
феновете за последното вакантно място. Реално и четиримата направиха отлични
състезания, като показаха, че младите пилоти вече са готови да поемат щафетата
от ветераните.
В същинското състезание Клинт Бойер бързо загуби
лидерската си позиция, а след финала отново прикова вниманието на всички със
смелото си решение да налага с юмруци Райън Нюмън. Късмет за него беше факта,
че Нюмън явно се чувстваше гузен и не му отвърна, защото физически Бойер нямаше
да издържи и половин рунд срещу него. Двамата бяха привикани за обяснения пред
стюардите, но май ще се разминат без наказания и глоби. Нюмън определено имаше
лоша вечер, но поне показа нагледно, че новият (експериментален за момента)
преден спойлер е доста здрав. Всъщност оказва се, че това се дължи не толкова на провените в предницата, колкото на факта, че тревата в тази част е изкуствена.
Най-разочарован мисля че беше миналогодишният
победител Кевин Харвик. Не само че трябваше да кара розова кола (което
определено не бе по вкуса му), не само че може би бе с най-бързата такава, ами
и в края именно с негова помощ при последния рестарт Ларъсн успя да спечели. За
пръв път Харвик си позволи да критикува екипа си за не добре свършената работа
в бокса, където първо бе забавен, а след
това се оказа, че не са затегнали добре едната му гума и това го отпрати назад.
Все пак Кевин се надява на добро представяне в неделя, което ако се случи
определено ще оправи настроението му.
Нищо обаче не може да оправи настроението на Кайл Буш,
който за пореден път критикува (най-меко казано) аеропакета на колите след
финала. Буш недовостваше най-вече от липсата на скорост при рестартиране и от
нестабилността на колата си когато следва плътно съперник. И всичко това на
фона на три победи и сигурно участие в плейофите. Представям си какво щеше да
говори, ако все още не бе спечелил като Харвик или пък ако имаше „суша“ като
при Джонсън.
Сега всички трябва да се съсредоточат отново в
шампионата, в неделя ги чакат 600 мили бележещи и средата на редовния сезон.
Шестима до момента са със сигурни квоти за плейофите остават още 13 възможности
за всички останали да се класират с победа. На теория дори може някой от
победителите и да не успее да влезе в 16-та. За целта трябва да има поне още 11
нови различни победители, колкото и малко вероятно да е това.
Няма коментари:
Публикуване на коментар