Втора победа в Дайтона 500 за Дени Хемлин и прекъсване на серията от 47
състезания без победа. Това на практика поставя Дени в изключително изгодната
ситуация да се подготвя сериозно за плейофите, защото само непредвидени
обстоятелства биха го лишили от участие в 16-цата. Сериозна заявка от негова
страна, а опитът и талантът му са предпоставка най-после да стигне до титлата.
Или поне да битката за нея.
Какво обаче се случи зад него? Кайл Буш завърши втори и бе видимо недоволен
от това, но му прави чест, че игра за отбора. Реално именно Буш запази гърба на
Хемлин и не позволи на Логано и Макдауъл да стигнат до лидера. Кайл заяви, че
това е бил един от най-добрите му шансове за победа, но не се отказва и ще
опита отново догодина.
Джоуи Логано направи
отлични рейдове в края на първия етап и особено на финала, но не успя да
спечели, въпреки това събра 52 точки от състезанието, точно колкото има и Дени
Хемлин. Логано предизвика дебат след като обвини Майкъл Макдауъл, че е очаквал
подкрепа от него, след като и двамата са пилоти на Форд. Майкъл пък отвърна, че
от отбора не му плащат за да подкрепя Логано, а е избрал да се движи зад
колата, която според него е в по-добрата позиция да спечели и респективно да го
издърпа напред. Това породи доста коментари, разбира се предимно на фенове,
които оплюха или пък похвалиха пилота с номер 34, в зависимост от
пристрастията. Всъщност Макдауъл гледаше собствения си интерес, както и този на
отбора, още повече че подобен шанс рядко се явява за екипа им.
Ако трябва да отличим пилот с поддържаща роля то това трябва да е Райън
Блейни. Той помагаше на съотборниците си през цялото време, започна още от
дуелите. С негова помощ Логано спечели втория дуел, пак с подкрепата на кола
номер 12 успя да си пробие път напред в надпреварата и ако Блейни бе близо до
него на финала можеше и да успее. Точно за това Джоуи бе недоволен от Макдауъл.
Последното рестрикторно състезание донесе няколко големи катастрофи, като
за най-голямата вина има (както и сам призна след това) Пол Менард. Най-ощетен
от поведението на Менард бе Мат ДиБенадето, който пък бе приятната изненада на
Дайтона 500. Ще следим темпото му и нищо чудно Мат да стигне до победа още
преди средата на сезона.
Както обикновено на тези състезания в следствие на многото инциденти много
от фаворитите не успяха да се представят на ниво, а част от пилотите от задната
част на колоната имаха повече късмет и взеха добри точки. Като започнем от
Макдауъл, минем през Райън Прийс и стигнем до Рос Частейн, всичките в топ
десет. От фаворитите пък безспорно Джими Джонсън извади страхотен късмет и
почти разрушена кола стигна до финала също в първата десетка. Други нямаха този
късмет и останаха далеч назад, но ще се реваншират. Това важи за пилотите на
Стюърт Хаас, на тези на Хендрик Моторспортс и за тези на Чип Ганаси. Въпреки че
Кайл Ларсън също като Джонсън стигна до финала.
Реално сега в Атланта ще видим новите коли, ще разберем как се държат те на
трасето и кой се справя най-добре с новостите. На практика сезонът ще започне в
неделя, това бе само интродукцията. Не се наемам да предвиждам нищо, ще ми се
да видя тренировките, та дори и самия старт за да може по-ясно да се очертаят
нещата.

Няма коментари:
Публикуване на коментар