
Мисля, че никой не се съмнява в това, че
Кевин Харвик и Кайл Буш вече са сигурни за плейофа, че дори и за финала. Ако
нещо не се обърка, но едва ли. Двамата спечелиха 9 от 13-те старта (плюс Ол
Старс рейса), така че буквално отвяха всички до момента. Любопитно ще е как ще
се развива битката между тях, когато и двамата са в челото, нещо което досега
почти не се случваше. Или единия или другия имаха проблеми, но скоро би
трябвало да ги видим в директна борба за победа, а това ще е интересно и атрактивно.
Те имат стари закачки, леко позабравени, но не и простени, макар вече да са
доста по-улегнали.
Групата на победителите до момента е доста
скромна, но от тях може да се очаква също да спечелят пак. Поне Мартин Труекс
младши и Джоуи Лугано. Може би и Клинт Бойер, докато за Остин Дилън нов успех
би бил изненадващ. Кой друг би могъл да спечели?
На първо място са Брад Кезловски и Ройън
Блейни, за мен лично ще е изненада ако някой от тях не успее да победи в
следващите 5-6 старта. Брад е с големи шансове за Дайтона, докато Райън точно
преди година спечели първата си победа на Поконо.
Кърт Буш е следващият от когото се очаква
да спечели, а добрата форма на екипа на Стюърт Хаас дава шансове за успех и на
Арик Армирола. Те може да се класират и по точки, но до края на годината Буш
старши ще спечели, защото това ще е много важно за продължаване на кариерата
му. Иначе Кол Къстър чака място в отбора.
Дени Хемлин има подобни притеснения, отделно
от това показва и добра скорост, има опит и това би трябвало да му помогне да
се добере поне веднъж до алеята на победата. Очаквам това да се случи скоро,
защото иначе младоците в тима на Джо Гибс – Дани Суарес и Ерик Джонс може да го
изпреварят.
И
докато пилотите на Тойота имат шанс за борба в челото, то тези на Шевроле доста
се измъчиха с новото Камаро. Резултатите от Шарлот отново са обещаващи и както
Джими Джонсън, така и Кайл Ларсън имат поводи за оптимизъм. Да видим и другите как
ще се справят и дали няма пък те да са изненадата. Не веднъж вече казах, че
алтернативните стратегии от страна на екипа на Уилям Байрон рано или късно ще
му дадат шанс за победа. А ако колите вървят и с една идея по-добре шансовете
стават по-големи. Елиът и Боумън трябва да вземат пример от него. Все пак Чейс
Елиът продължава да се бори и може би най-често той беше топ пилота на Шевроле,
така че тази бленувана победа би трябвало да го споходи скоро.
В началото на сезона отлично темпо
демонстрира Рики Стенхаус младши, но след това дойде лек спад. Все още обаче
има надежда Рики да добави трета победа в кариерата си, а идването на Мат
Кенсет в тима добави и още един претендент за успех. Мат може да се справи
блестящо, но все пак има прогрес, а това в комбинация с опита му трябва да го
изведе на по-предни позиции.
Кой остана още? Ами Райън Нюмън, той знае
как се печели, но няма достатъчно скорост. Същото важи и за Кейси Кейн. На
неовалните трасета пък трябва да следим Ей Джей Алмендингер, именно там той може
да ни изненада. В сферата на изненадите може да се добавят и Пол Менард, Джейми
Макмъри и Даръл Уолъс младши. За да не прекалявам нява да добавя и още имена, защото
ако ще е изненадващ победител би могло да е всеки. Крис Бушиър има опит в
такива победи, както и Тревър Бейн.
Сега има две състезания – в Поконо и
Мичиган, а след пауза от седмица идва сериозната серия от девет старта, които
реално ще оформят финалистите. Накрая след седмица почивка в края на август
през септември са последните две състезания от редовния сезон и плейофите
започват. Общо взето горещо лято иде…както обикновено в НАСКАР.
Няма коментари:
Публикуване на коментар