НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

сряда, 3 февруари 2021 г.

НАСКАР – Пилоти и отбори за 2021 - нови тимове и такива с частично участие

 


               23XI Рейсинг – Тойота

               Даръл (Бъба) Уолас младши 23 – Новият отбор на баскетболната легенда Майкъл Джордан и Дени Хемлин бе формиран през миналата година и закупи чартъра от Джърмейн Рейсинг. Партньор на Джо Гибс Рейсинг на мястото на Ливайн Фемили, 23-11(както е името на отбора заради номерата на Джордън и Хемлин) ще има шанса да бъде в предната част на средняците и дори да доближи до топ отборите. Новото мото на Бъба пък е „без повече извинения“, а целта поне две победи. Доста амбициозно, но не и невъзможно, макар че все още е много рано да се прогнозира. Амбициите на Майкъл Джордън са отборът да се бори за победи, а интереса на спонсорите е голям, така че поне финансово тимът е обезпечен. Дени Хембин също е много развълнуван и амби;иран, да не говорим пък за Бъба Уолас. Определено това ще е най-следеният дебют на отбор и съм любопитен как ще се представи в първите няколко състезания, за да видим къде точно ще се позиционира.

              

               Тракхаус Рейсинг Тийм – Шевроле

               Даниел Суарес 99 – С чартър под наем от Спайър Моторспортс (този на номер 77) бившият пилот Джъстин Маркс формира нов отбор, а за пилот взе мексиканеца Дани Суарес. В началото на годината като съсобственик бе обявен и музиканта Питбул. Армандо Кристиан Перес, както е рожденото му име е роден в Маями и е от кубински произход. Латино връзката вероятно е убедила музиканта да се включи в тима със Суарес, а появата му в НАСКАР ще е от полза за спорта. Отбора ще си партнира с Ричард Чилдрес Рейсинг на мястото на Джърмейн Рейсинг и сътрудничеството ще помогне отбора да се бори за по-добро представяне. Поне такива са очакванията. Дани Суарес получава нов шанс да остане в НАСКАР, да видим дали ще успее, след героичните усилия през миналата година, които явно бяха забалязани.

 

               Лайв Фаст Моторспорт – Форд

               БиДжей Маклауд 78 – Маклауд ще кара в този нов екип на Форд в партньорство със Стюърт Хаас, което би било добро начало. През миналата година Го Фас нямаха много късмет като партньор на тима и сега изгубиха тази привилегия. Ако успеят да се доближат до челото, дори и с малко, ще имат шанс за добри точки и респективно финанси.

 

Отбори с частично участие за 2021-ва

Беард Моторспорт – Шевроле

Ноа Грегсън 62 – Ноа ще кара на Дайтона 500, но след това не е ясно кой и кога ще участва пак за тима. Вероятно ще участват на пет-шест състеания през сезона, всичко зависи от това дали ще намерят пари за повече участия.

Каулинг Рейсинг – Шевроле

Различни пилоти номер 16 – Каз Грала ще участва на Дайтона 500, ЕйДжей Алмендингер пък ще е на неовалната Дайтона, пък нататък тимът ще даде шанс и на други пилоти. Джъстин Хейли например, който кара за тях в Иксфинити.Там пък (в Ищксфинити) те имат цели три коли и ще се борят за победи, а добрите резултати водят и спонсори и при добро стечение на обстоятелствата може да пуснат и кола за цял сезон в топ дивицията. Поне такива намерения имат от отбора.

               Гаунт Брадърс Рейсинг – Тойота

               Тай Дилън 96 – Тай Дилън остана без отбор за 2021-ва, но си уреди участие на Дайтона 500 с отбора. По-нататък не се знае къде и с кой отново ще излязат на старт от екипа.

 

               еМБиеМ Моторспорт – Тойота/Форд

               Тими Хил 66 – Тими Хил ще кара на непълен сезон отново в екипа, но по принцип ще се състезава в шампионата на Иксфинити сериите. Тоест в къп сериите няма да печели точки.Освен това, по предварителни данни на Дайтона 500 ще е с Форд, а не с Тоюота както миналата година. Не се знае и колко участия ще има с едната или другата марка.

               Чад Финчъм и Стивън Лейхт 49 – Двамата са обявени като пилоти, но може и още някой друг да се включи през годината.И те ще редуват Форд и Тойота, по поне ще са миналогодишен модел, а не такъв отпреди две години.

Към това се добавят и евентуалните допълнителни коли на Фронт Роу (36) и Пенске(33), които имат вече заявки, възможно е да се появят и други до края на годината.

 

               Отбори с неясна програма, но с вероятност за отделни стартове през 2021-ва

 

               Го Фас Рейсинг – Форд

               Райън Елис 32 – За момента не се знае дали изобщо ще участват, но по предварителни данни ще опитат още за Дайтона 500. Липсата на спонсори обаче може да осуети идеята им.

 

еНУай Рейсинг Тийм – Шевроле

Номер 44 – Не е ясно какво се случва с този тим. Миналата година караха с номер 7 в няколко старта, като се редуваха с тима на Тони Боудуин за този номер. И за отбора на Боудуин не се знае нищо още.Отборът имаше няколко различни имена преди това, но нито едно не се наложи.

Мъни Рейсинг Тийм - ?

Номер 50 – Неясни планове, след като преди година опитваха да влязат като партньори на Спайър Моторспрот, но явно нищо не се случва все още.

 

Това към днешна дата са пилотите и отборите в пот дивизията на НАСКАР за сезон 2021-ва. Надявам се, че не съм пропуснал някой, ако е така ще го добавя.

              

Няма коментари:

Публикуване на коментар