НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

сряда, 19 септември 2018 г.

Жега, инциденти и трета поредна победа за Кезловски в старта на плейофите


               Лас Вегас дебютира с втора надпревара в НАСКАР, състезанието бе последен кръг в Иксфинити сериите и първи от плейофите в топ дивизията. Жега и много инциденти, лош късмет за повечето финалисти, това е най-краткото описание. И трета поредна победа за Брад Кезловски.

               Брад не беше с най-бързата кола, но имаше късмета да се опази от инциденти, да остане в челото и да не позволи най-вече на Мартни Труекс да го изпревари. Двамата спечелиха по един етап и в края бяха основните претенденти за победата, а за да им е по-трудно трябваше да се борят и с Кайл Ларсън и Джоуи Логано. Тази четворка остана в битката до края, като в последната част надпреварата бе прекъсвана от много инциденти. Труекс като че ли бе най-подготвен, но предимството му беше в по-дълга серия обиколки, а така накъсано състезанието се превърна в кратки спринтове, в които колите на Пенске имаха по-добро темпо. И тримата им пилоти останаха в челото, като само Блейни бе малко по-назад, докато Брад и Джоуи бяха лидери и дори успяха да се посбутат. Не се стигна до сериозни сблъсъци между тях, но скоро нещата може и да се променят. С третата си поредна победа, Кезловски стана и третия пилот през сезона с такова постижение, след Кевин Харвик и Кайл Буш, които имаха големи проблеми този път. Харник се завъртя, а по-късно сподели, че не е бил доволен от гумите и карането е било като руска рулетка – веднъж имаш сцепление друг път не. Кевин този път не беше никак хепи, защото отпадна, а съдбата му споделиха Ерик Джонс, Чейс Елиът, Джими Джонсън и Дени Хемлин. Кайл Буш също имаше проблеми, но някак си успя в края при честото накъсване на състезанието да се върне отново в челото. Седмото място на което завърши може да се счита за успех след всичките неволи, особено на фона на отпадналите конкуренти.
               Кайл Ларъсн напомни на всички, че не трябва да бъде отписван, второто му място и доброто темпо го доказаха, докато останалите пилоти на Шевроле може би заради многото проблеми не успяха да се представят така. Малшанс за Джонсън и Елиът, както и за Макмъри, който направи едно от най-добрите си състезания напоследък. До като не се завъртя.
               Хаосът наистина бе голям, защото поради различни причини част от фаворитите не успяха да намерят нужния баланс. Най-вече пилотите на Стюърт-Хаас, а многото отпаднали даде шанс на тези от по-задните позиции да спечелят добри точки.
               Положението в класирането за сега е доста объркано и в Ричмънд всеки от тези 16 ще се бори за по-добро представяне, защото още едно такова състезание и шансовете за продължаване в плейофите ще се стопят. Застрашените от това са Дени Хемлин и Ерик Джонс, както и Чейс Елиът и Джими Джонсън, които за момента са под чертата. Тези обаче над нея не трябва да са спокойни, защото разликите са малки, всичко може да се промени много бързо. А до елиминацията има само две състезания и много претенденти за победа – сигурен знак, че ще е напрегнато и интересно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар