Нещо подобно се случи и в неделя. Кайл Ларсън потегли
втори, изпревари Дене Хемлин и поведе. За Хемлин какво да кажа…отново
полпозиция и отново не успя да я оползотвори. Положението му никак не е добро,
съотборниците му Кайл Буш и особено Ерик Джонс демонстрираха много по-добро
темпо от него за пореден път. Все пак Дени се класира напред, благодарение на
точките събрани до момента, но дали това ще е достатъчно за да премине през
следващите пресявки не е много сигурно. Кайл Ларъсн пък бе в стихията си –
печелеше всеки рестарат (без един, но после бързо се върна начело), спечели и
двата етапа и води в 284 от 367 обиколки. Според статистиката обаче, всеки път
когато Кайл води повече от 200 обиколки в състезание не успява да го спечели.
Така се бе случвало вече на три пъти и за да затвърди впръснатата статистика
Ларсън не спечели отново. Жалко, защото заслужаваше. Това бе и първото
състезание, в което пилот на Шевроле се представя така добре на овално трасе
без рестриктор.
Брад Кезловски отново бе на най-подходящото място,
когато това бе нужно. Страхотната работа на механиците му го изведоха начело
при последните спирания в бокса, и той с лекота успя да поведе и да спечели
първата победа за този сезон. Кезловски така или иначе се класираше за
плейофите, но успеха дава друг привкус на участието в 16-цата. Отделно от това
стана и десетия пилот с победа през сезона и ако правилно се подготви за илюминациите
има шанс да стигне дори до финала. Разбира се в Маями има място само за
четирима, а конкуренцията ще е голяма, но шампионът за 2012 има всичко нужно за
да успее да влезе в голямата четворка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар