НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

понеделник, 3 септември 2018 г.

НАСАКР 25-тата победа за Брад Кезловски, двоен успех в Дарлингтън


    
   Брад Кезловски изклинчи две страхотни победи в този уикенд в Дарлигтън, изклинчи, защото просто и двете състезание имаше късмет да е на точното място в точния момент. Не това не значи, че Брад не си заслужи трофеите, дори напротив, но просто не беше най-бързия на трасето. В съботната вечер надпреварата в Иксфинити сериите бе доминирана от Рос Частейн, който потегли от полпозиция. Частейн е 25 годишен пилот все още търсещ първата си победа в топ сериите на НАСКАР. Дебютира през 2011 при пикапите, три години по-късно и в Иксфинити, а през миналата година направи и първия си старт в Къп сериите.  Състезанието на Рос бе първото му с екипа на Чип Ганаси и той се представи чудесно. Но не успя да спечели. След като бе пръв в двата етапа, 30-тина обиколки преди финала имаше контакт с Кевин Харвик и загуби лидерството. Харвик обвини него, Рос общо взето се оправда, но в резултат на този инцидент пътя към победа бе открит за Кезловски. И той се възползва.  
               Нещо подобно се случи и в неделя. Кайл Ларсън потегли втори, изпревари Дене Хемлин и поведе. За Хемлин какво да кажа…отново полпозиция и отново не успя да я оползотвори. Положението му никак не е добро, съотборниците му Кайл Буш и особено Ерик Джонс демонстрираха много по-добро темпо от него за пореден път. Все пак Дени се класира напред, благодарение на точките събрани до момента, но дали това ще е достатъчно за да премине през следващите пресявки не е много сигурно. Кайл Ларъсн пък бе в стихията си – печелеше всеки рестарат (без един, но после бързо се върна начело), спечели и двата етапа и води в 284 от 367 обиколки. Според статистиката обаче, всеки път когато Кайл води повече от 200 обиколки в състезание не успява да го спечели. Така се бе случвало вече на три пъти и за да затвърди впръснатата статистика Ларсън не спечели отново. Жалко, защото заслужаваше. Това бе и първото състезание, в което пилот на Шевроле се представя така добре на овално трасе без рестриктор.
               Брад Кезловски отново бе на най-подходящото място, когато това бе нужно. Страхотната работа на механиците му го изведоха начело при последните спирания в бокса, и той с лекота успя да поведе и да спечели първата победа за този сезон. Кезловски така или иначе се класираше за плейофите, но успеха дава друг привкус на участието в 16-цата. Отделно от това стана и десетия пилот с победа през сезона и ако правилно се подготви за илюминациите има шанс да стигне дори до финала. Разбира се в Маями има място само за четирима, а конкуренцията ще е голяма, но шампионът за 2012 има всичко нужно за да успее да влезе в голямата четворка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар