Дойде сряда и очаквано старта се забави, но с някакви си два часа, на фона на
продължилото вече повече от 70 часа отлагане направо бе нищо.
Веднага след новия старт, трасето бе доста студено, хлъзгаво и бързо се получиха няколко инцидента. В един от тях Мат Кенест и Бъба Уолас отпаднаха, като Бъба бе доста бесен, според мен изобщо не видя повторението за да разбере, че никой нямаше вина за случилото се. Кенсет се подхлъзна и върху него връхлетя Хемлин, което доведе до повреди в предната част на колата му. Така двамата основни фаворити изостанаха назад и битката за влизане във финала съвсем се завръза. В челото пък Клинт Бойер, който бе начело преди прекъсването в неделя продължи да води, но сериозни конкуренти му бяха Кайл Буш и Мартин Труекс младши. Труекс всъщност получи наказание в неделя за проблеми при техническият преглед. Оказа се че задният му спойлер е модифициран и/или монтиран неправилно и това му донесе не само загуба на позиция за старта, но и загуба на 20 точки от актива. Освен това екипа бе глобен с 35 хиляди долара и Джеймс Смал бе отстранен от това да ръководи номер 19 в това състезание. Въпреки всичко това Мартин успя бързо да стигне до челото и дори да е близо до етпна победа, но така и не успя да се пребори първо с Бойер, а след това и с Кайл Буш. Роуди бе окрилен от шанса да спечели и направи всичко по силите си за да успее. Това определено бе страхотно състезание за Кайл Буш и победата му бе напълно заслужена. Определено Кайл отдавна не е бил толкова доволен и усмихнат, дари забрави за традиционният си поклон с карираният флаг. Както сама каза - … „доста отдавна беше това, забравил съм…“. С неговата победа пък класирането се заплете много сериозно и макар Харвик и Хемлин да са над чертата, то никой не може да е спокоен и да смята, че има кой знае какво предимство за влизане във финала. Двамата дори теоритично биха могли да не стигнат до четворката, което пък от своя страна ще нанесе сериозен удар на сегашният регламент, който напоследък е доста критикуван. Критиките са основно в посока продължителност и липса на особена тежест на победите в редовния сезон, но това е друга тема.
Така преди Мартинсвил на практика все още имаме три свободни места за финалисти и само един класиран – Джоуи Логано. Да видим какво ще стане на „Кламера“, но мисля че може да има изненади и то сериозни.
Междувременно след като Кайл Ларсън бе реабилитиран вече е и с нов договор. Ларсън ще кара за екипа на Рик Хендрик и ще кара с номер 5 – първият номер на отбора от дебюта му през 1984-та. Овакантеният от Боумън 88-ми номер ще изчезне, за да бъде заменен от 5, а тепърва ще се търсят и спонсори на колата. 28 годишният Кайл Ларсън ще бъде най-възрастният пилот на отбора, което е тотално подмладяване в сравнение с преди пет-шест години, когато средната възраст на пилотите на Хендрик Моторспорт бе почти двойна на тази на настоящите.
Майкъл Джорсън и Дени Хемлин изплюха камъчето и както се очакваше, ще бъдат с Тойота и ще си партнират с екипа на Джо Гибс. С номер 23 Бъба Уолас ще има потенциален шанс за първа победа, но да видим как ще се развият нещата през 2021-ва.
Няма коментари:
Публикуване на коментар