НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

събота, 4 юли 2020 г.

НАСКАР Двойният уикенд на Поконо изведе Харвик и Хемлин напред


               Историческият уикенд на Поконо донесе успехи за Кевин Харвик и Дени Хемлин и ги превърна във фаворити за тазгодишната титла. Двамата са с най-големи шансове за финал поне до момента, а трасето във Финикс, където тази година ще бъде определен шампиона е едно от любимите на Харвик. До тогава има още време обаче и дори съществува минимална възможност и двамата не успеят да влязат във финалната четворка, но по-вероятно е те да са двама от четиримата.


               В събота състезанието започна спокойно, още от началото се видя, че има няколко различни стратегии. Тази на Харвик се оказа най-добрата и той поведе в края и спечели първата си победа на сложния триъгълник. Дени Хемлин остана втори, като в края се оплака от силни вибрации и макар да доближи Харвик не успя да го изпревари. В неделя обаче Хемлин взе шестата си победа в Поконо и четвърта за сезона, а с това направи още една крачка към титлата. Двамата определено извличат максимума от колите си и от началото на сезона са с крачка пред останалите. Малко незабележимо Харвик поведе в класирането и продължава да е лидер, докато Хемлин започна с победа, но имаше и няколко лоши старта. Сега обаче и двамата изглеждат д

оста уверени и вероятно ще спечелят още победи до края на редовния сезон, пък и след това.

               Този път бандата на Пенске не успя да се пребори, въпреки че имаха своите шансове. Логано, Кезловски и Блейни налагаха темпото, но стратегията им не излезе точна, а имаха и проблеми, най-вече Логано. Тримата продължават да са в групата на претендентите и не трябва да бъдат отписвани с лека ръка. Добре върви колата им, а това че и Мат ДиБенадето също е близо до тях е още едно доказателство за добре подготвените машини.

               В екипа на Стюърт-Хаас освен Харвик сякаш нямат добра посока. Алмирола се бори сериозно в Поконо, но не успя, а Бойер кара кротко в по-задни позиции. Кратък проблясък имаше и в представянето на Къстър, но недостатъчно спрямо очакванията. Нито един от тримата все още няма договор за догодина и това би трябвало да ги амбицира допълнително за да останат.

               Тойота определено отстъпва на конкурентите си. Да, Дени Хемлин спечели четири състезания, Мартин Труекс едно, но Кайл Буш все още е без победа. А вече минаха 15 старта, до края на редовния сезон остават 11, все още имат шанс както Буш така и Джонс, но се вижда че колите им изостават. Чудесно четвърто място в събота за Кристофър Бел, но в неделя нямаше късмет, както и Кайл Буш между другото.

               В Поконо очакванията бяха за добро темпо на Шевроле и дори за надмощие, но това не се случи. Нито един пилот на марката не успя да поведе в събота, едва в неделя Кърт Буш поведе и спечели първия етап. Странно, на фона на добрата скорост на Шевроле от началото на сезона, но явно не на всякъде Камарото върви добре. Две победи до момента едва ли е постижението очаквано от тях, но такива са реалностите. Все пак пилотите на марката спечелиха точки и се отправят към Индианполис с нова надежда за успех.

               И понеже се забавих с поста тази седмица, дойде неочаквана новина – Джими Джонсън е дал положителен тест за Covid-19 и ще пропусне състезанието на Индианаполис. Пробата е положителна, но поне за момента Джими няма никакви симптоми и се надявам всичко да отмине бързо. Всичко това се случва в момент, в който Джонсън се подготвяше за тест с болид от Индикар на осми юли с тима на Чип Ганаси и дори се говоеше за евентуално негово участие в Инди 500 по-късно през сезона. За сега тези планове остават висящи дано всичко да е наред с Джонсън, както и с евентуално новите заразени пилоти, механици и персонал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар