Остин Дилън и Тайлр Редик донесоха двойна победа за отбора на Ричард Чилдрес Рейсинг в Тексас тази неделя. Последната такава бе в далечната 2011 на Таладега, спечелена от Клинт Бойер. Дилън и Редик се възползваха от прекъсване в края и поведоха колоната със само по две сменени гуми, но това не им попречи в три поредни рестарта да останат начело и да удържат натиска на Джоуи Логано, Кайл Буш и Кевин Харвик зад тях. Като истински екип двамата работиха отлично и без излишно напрежение зарадваха феновете на легендарния отбор. С тази победа Остин Дилън си осигури място в плейофната 16-ца, а Редик се доближи
до нея още повече. Ако добрите класирания на новобранеца продължат нищо чудно и той да успее да влезе по точки, а с повече късмет и с победа. Това е трета победа за Дилън, първа за сезона и отново трета за колите на Шевроле, след Боумън и Елиът. Последния спечели в сряда надпреварата на звездите в Бристол и точно както баща си Бил Елиът взе милион долара. По ирония на съдбата баща и син Елиът спечелиха единствените издания на Ол Старс, които не се проведоха в Шарлът. Бил през 1986-та победи в Атланта, а Чейс сега в Бристол. Елиът младши бе умерено агресивен там, като отново загатна за отличната си скорост, но дни по-късно в Тексас нещата не бяха така добри за него и съотборниците му. Чейс не премина през техническия преглед преди надпреварата и загуби осмата си позиция на старта. Сравнително бързо се придвижи напред, но така и не успя да влезе в битка за победата.Джими Джонсън бе много бърз и стабилен в началото, но първо наказание за повече механици при спирането му бокса му донесе наказание, а малко по-късно седемкратният шампион (и седемкратен победител в Тексас) се удари в стената и изостана много назад. Уилям Байрон и Алекс Боумън също страдаха от проблеми и липса на скорост, подобно бе и поведението и на останалите коли на Шевроле. Кърт Буш и Мат Кенсет, както и пилотите на по-малките отбори така и не се намесиха сериозно в битката в челото. Донякъде изненадващо обаче Дилън и Редик успяха да удържат в края и това поне е малка утеха за марката.
Съвсем друго бе положението при Форд. Арик Алмирола и Райън Блейни потеглиха от първа редица и именно те, заедно с Кевин Харвик доминираха в цялата дистанция. Блейни спечели и двата етапа и само късните инциденти и разбъркването на колоната след тях го лиши от заслужена победа. За Райън Блейни остана надеждата, че рано или късно късметът ще е с него и в края на състезанията и той ще спечели още, особено с оглед на темпото му. В началото единствено той от екипа на Пенске бе в челото, но след няколко корекции Логано и Кезловски също се включиха в битката. Точно това прави впечатление в тези състезания без тренировки – те двамата почти винаги намират начин да коригират в правилната посока нещата в хода на надпреварата, за разлика от повечето им колеги. От друга страна Блейни пък напипва настройките на сляпо, точно както това се случва и с Харвик и Хемлин. Всъщност Дени Хемлин отново нямаше късмет, но отново бе най-конкурентният пилот на Тойота през повечето време. В края в челото го замести Кайл Буш, но той кара в събота и в двете надпревари – Иксфинити и Пикапите. Спечели и двете, но в Искфинити сериите бе дисквалифициран заради нередности с колата. Тези допълнителни обиколки вероятно му дадоха възможност за сравнително бърза адаптация към топ дивицията, макар че в началото имаше много оплаквания от колата си. Кайл бе много близо до победата тук, но не успя да се пребори с Дилън и Редик. Кайл Буш бе втори и в състезанието на звездите, но от това може би по-скоро го заболя, отколкото да се зарадва на доброто си темпо.
Сега в четвъртък през нощта наше време ще бъде старта в Канзас. Честно казано така и не разбрах защо не е в неделя, но явно има някакви съображение за това решение. Това ще е кръг номер 20 (от 26) за редовния сезон и при положение, че има десет победители при седем оставащи надпревари, едва ли ще имам повече от шестима нови победители. Ако това стане, някой с победа ще изгори от плейофите за пръв път от въвеждането на този формат, но едва ли ще се случи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар