Може би за пръв път от началото на сезона колите на Шевроле не доминираха така изразено, дори може би поизостанаха. С малки изключения всички пилоти на марката нямаха нужната скорост за да се борят за топ пет и логично нито една кола на марката не записа такъв резултат. Впечатляващо беше представянето на Кърт Буш, който получи наказание и стартира последен, а понеже не успя да премине техническия преглед преди старта на три пъти, освен отпращането му в дъното на колоната трябваше да премине и през бокса за допълнително наказание(Драйв Тру, преминаване през бокса при зелен флаг). Това го прати на обиколка зад лидерите, но още при първото прекъсване (служебно в 25-та обиколка), той се върна и започна да си изкачва нагоре. Накрая финишира шести – най-високо от всички пилоти на Шевроле. Чейс Елиът и Джими Джонсън се наредиха след него, като Елиът дълго са бори за позиция, но накрая отстъпи.
Кезловски и Логано останаха 9-ти и 10-ти, като този път бяха засенчени от Райън Блейни в тяхната отборна битка. Тимът на Пенске може да се радва и на четвъртия член на групата – Мат ДиБенадето, но той в края потъна и завърши 25-ти. Преди това обаче бе близо до първите десет и с повече късмет можеше да остана там. Блейни обаче е героят за „Капитана“ и съвсем скоро предполагам ще успее да се пребори за победа, за да подпечата участието си в плейофите. Първата стъпка в тази посока е късметът на жребия – Райън ще потегли пръв в Мартинсвил в сряда вечерта (2 часа след полунощ у нас). Блейни е седми в класирането на пет точки зад Хемлин и на 12 от Труекс, така че дори и без победа може да разчита на участие в плейофната фаза, но все пак победата си остава най-сигурният начин.
Леки притеснение има относно времето в сряда вечер, по предварителни прогнози е възможно да вали, така че има вероятност с колегата Боби Барболов отново да тръпнем в очакване и евентуално проточване на състезанието или пък отлагане. Дано това не се случи, още повече, че в неделя е състезанието в Маями и няма много възможности за отлагания и преместване на старта на „Кламера“.
Десет състезания, шестима победители и още поне толкова претенденти за победа, а до края на редовния сезон остават още 16 старта. Първият от тях е Мартинсвил, а там както знаем винаги е напрегнато и вълнуващо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар