НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

петък, 15 март 2019 г.

НАСКАР Финикс – Двоен успех за Кайл Буш

               Уикенда във Финикс се оказа страхотен за Кайл Буш, който спечели и двете състезания там – и  в Иксфинити и в Къп сериите. Това го превръща в един от най-успешните пилоти в историята на НАСКАР, както и в новия сериозен претендент за титлата. Роуди бе недостижим, единствено в последните обиколки Мартин Труекс опита да го настигне, но като цяло Буш не бе притеснен особено. Така след четири старта екипите на Пенске и Гибс взеха по две победи, а доброто темпо на Блейни и Труекс подсказват, че битката ще е основно между тях, докато миналогодишния доминантен отбор на  Стюърт Хаас има още да наваксва.

               Точно на това трасе Кевин Харвик е много силен и факта, че не успя да води нито една обиколка е показателен. Да имаше скорост, бързи бяха и Бойер и Алмирола, но явно не достатъчно. Харвик използва и по-консервативна стратегия, което също донякъде бе причината да не може да се бори за челните позиции, но определено нещо в целия тим куца. Това може да се промени още в следващия старт, но може и да остане постоянен проблем в представянето и да създаде доста главоболия на отбора.
               Главоболия отново имат и екипите на Шевроле. С изключение на двете коли на Чип Ганаси, другите сериозно отстъпват в темпото на конкурентите си. На практика и Кайл Ларсън и Кърт Буш също не са сред най-бързите, но някак успяват да се задържат в челото. Понякога и с добра тактика. Не така обаче стоят нещата при Хендрик Моторспорт, където отново ще са в ролята на догонващи останалите. Непостоянното темпо прави най-сериозно впечатление в представянето и на четиримата им пилоти. Може би най-добре за момента се ориентира Джими Джонсън, но сигурно това е благодарение на големия му опит. Дано нещата се оправят, защото иначе отново ще е тъжно да гледаме как се борят с колите си извън топ десет.
               Сега в навечерието на старта във Фонтана, Калифорния очакванията са за включване и на нови играчи. Извън трите топ отбора(Пенске, Гибс и Стюърт-Хаас) в разпределението на победите би трябвало да се включат и пилотите на Чип Ганаси, а ако Рик Хендрик намери начин да подобри представянето на колите то тогава и те би трябвало да са в челото. Рики Стенхаус даде сериозна заявка за предни позиции, така че негов успех също не би бил неочакван. От задните редици ми се иска отново Мат ДиБенадето да повтори представянето си от Дайтона 500, както и Бъба Уолас да намери верните настройки и темпо.



Няма коментари:

Публикуване на коментар