НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

вторник, 3 юли 2018 г.

Шоуто на Кайл и Кайл набира популярност в НАСКАР


      Кайл Буш и Кайл Ларсън поднесоха нов епизод от тяхното шоу, след това в Бирстъл. За разлика от тогава обаче, този път това бе зверска битка в последната обиколка, завършила с няколко контакта помежду им. Буш бе притиснат, но успя да се измъкне и когато Ларсън излезе пред него, в завой номер три Роуди направи това, което всички очакваха – избута съперника си и спечели. Най-приятната изненада обаче дойде от загубилия битката Ларсън. Той показа вдигнат палец на опонента си, а след финала призна, че сам е подтикнал Буш да играе твърдо. Буш пък допълни, че Ларсън е започнал нещо, но след като не го е довършил, за него е било естествено да го избута от пътя си. Публиката остана раздвоена – викаха и крещяха, освиркваха го и го окуражаваха, но Кайл Буш се обърна към тях и каза „Ако не ви харесват такива състезания, тогава недейте да гледате. “


      Прав ли е? Донякъде да. Публиката иска плътна и оспорвана борба, иска битка до последния завой, иска шоу. И го получава. Шоуто на Кайл и Кайл бе наистина впечатляващо. И двамата започнаха надпреварата от по-задни позиции, но в края бяха начело. Особено впечатляващо бе темпото на Ларсън в последните обиколки, когато успя да изцеди максимума от своето Камаро и да стигне до възможност за атака. На фона на слабото представяне на колите на Шевроле като цяло от началото на сезона, това беше наистина невероятно. С този хъс и скорост Кайл Ларсън ще трябва да спечели скоро, а защо пък и да не успее да стигне до финала. В Маями той е изключително бърз и ще бъде много интересно да се види в голямата четворка. Кайл Буш пък е сигурен (да речем на 90%) участник там, заедно с Кевин Харвик. Двамата имат вече по пет победи, нещо което не се е случвало много често в историята на НАСКАР. На два пъти през годините Кайл Ярбъроу и Ричард Пети са взимали по пет трофея в първите 17 старта, а последно това се случи през 2010, когато Джими Джонсън и Дени Хемлин бяха в стихията си. И двамата обаче все още нямат победа през тази година, което е нещо нетипично. Джими няма сезон досега без победа, а Хемлин пък би трябвало да има също толкова бърза кола като тези на Буш и Труекс.
        Кевин Харвик пък ме изненада с агресивната си атака в края на втория етап, нещо което изненада и Кърт Буш. Не съм убеден че си струваше риска, само заради точка повече в шампионата и една плейофна такава. Ако Кърт се бе защитил и натиснал Харвик, колата с номер 4 щеше да остърже сериозно стената и кой знае какво щеше да се случи. Все пак Кевин извади късмет, може би просто жегата бе толкова голяма, че не разсъждаваше много много. Жегата беше проблем за много пилоти, вероятно най-вече заради това Чейс Елиът потъна така в края. Може и да е от умората, защото участието му ден по-рано в Иксфинити сериите бе доста тежко.
        Дали жегата или пък нещо друго попречиха на Арик Армирола да се задържи в челото? Аз лично така и не разбрах. Да имаше проблем с незатегнати гайки и се наложи да влезе  бокса, но пък Клинт Бойер беше на две обиколки изоставане след серията си от наказания в началото, но успя да се върне. При положение, че екипа на Стюърт Хаас имат най-добрата кола, Арик не успя да се възползва от предимството си. Тук трябва да направя лека корекция, защото след като пуснах този текст нидях, че Армирола е имал и втори проблем пак с незатегнати гайки...Все пак явно няма достатъчно късмет момчето...В тима на Пенске и сателита им УУд Брадърс пък имаха поводи за радост след квалификацията, но Пол Менард нямаше темпо в състезанието, а това на Блейни, Кезловски и Лугано не бе кой знае колко по-добро. Странно. Сега на Дайтона може би ще имат повече шансове, но дано намерят посоката и на трасетата без рестриктор.
       В следващите седем уикенда ни очакват седем различни трасета, част от които вече бяха домакини. Това ще бъде и последната проверка за всички преди плейофите, както и възможност за тези, които все още не са се класирали да се борят за участие. В края на август ще има седмица отдих и последните две състезания от редовния сезон. А после започват и плейофите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар