
По-любопитно е представянето на Кайл
Ларсън. Той отново както и миналата година пръв от пилотите на Шевроле намери
начин да се бори за челните позиции. В началото на сезона изглеждаше, че
по-скоро Чейс Елиът и донякъде Алекс Боумън ще се ориентират и намесят в битките
в челото, но ето че Ларсън ги засенчи. Поне засега. А нестандартните решения на
екипа на Уилям Байрон пък може да поднесат голямата изненада на всички. Вече
няколко пъти номер 24 използва къси спирания в бокса и сменя само две гуми,
което го извежда в челото, засега обаче нямаше шанс, но постоянството може да
бъде възнаградено. Мисля си че Елиът и най-вече Джими Джонсън трябва също да
опитат подобни решения, защото все още Камарото няма нужната скорост за битка
на трасето. Вече 12 старта изминаха, а това е точно една трета от сезона и
наистина е странно, че голям отбор като този на Рик Хендрик все още не намира
верния път.
Не всичко при Форд обаче е толкова
розово, реално по-скоро екипа на Стюърт – Хаас като че ли успя да свърши
най-добре работата си, защото въпреки доброто си темпо пилотите на Пенске така
и не успяват да се преборят, освен Лугано до момента. И Блейни и Кезловски
имаха много добри състезания, но нещо все не се получава. Видима е разликата в
настройките и непостоянното темпо при техните коли, а при останалите клиенти на
Форд пък има и доста други проблеми. Не визирам само Тревър Бейн и завърналия
се Мат Кенсет. Сега в Канзас дори и Рики Стенхаус не успя да се представи така,
както в предишните стартове, което показва, че не е само до производителя. Това
дава надежда на Тойота и Шевроле, но колкото повече състезания минават, толкова
по-малко време за реакция ще имат. Ол страрс състезанието ще даде възможност на
част от екипите да опитат нещо ново, говорили сме с колегата Жоро Иванов за
това, че там често се експериментира с новости, защото това е проверка на
компоненти и настройки в реални условия. Още повече, че седмица по-късно там е
и 13-тия старт за годината, който ще отбележи средата на редовния сезон. А след
това ще дойдат Мичиган и Поконо – две трасета, които до края на лятото ще се
повторят и разбира се Сонома – първото от трите неовални състезания през
годината.
Общо взето в съботната вечер един пилот
ще си тръгне с милион долара, а за останалите ще остане само да подготвят добре
колите си за остатъка от сезона и да се надяват на прогрес. Най-вече тези на
Тойота и още повече тези на Шевроле.
Няма коментари:
Публикуване на коментар