НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

сряда, 18 април 2018 г.

Кайл Буш епизод две – екшън в две части



     Кайл Буш спечели надпреварата в Бристъл, след като между старта му от полпозишън и финала на състезанието изминаха 26 часа и половина. Не, не са карали удължена версия на 24-часов маратон, просто времето наложи надпреварата да бъде прекъсната малко преди средата и да се довърши в понеделник. Много екшън имаше и в двата дни, много изпреварвания, побутвания и катастрофи. Още в третата обиколка бе първото прекъсване след инцидент, а на два пъти в неделя надпреварата бе спирана заради дъжда. При второто бе решено да продължи в понеделник.

       45-тата победа на Кайл Буш дойде след едно не съвсем убедително начало, като след отличния старт поведе за кратко, но бързо след това темпото му спадна и отстъпи лидеството на Блейни. Точките обаче се раздават в края и Буш все пак стигна до приза. Всъщност точки се дават и в края на двата етапа, а именно там най-съобразителен (или с повече късмет) бе Брад Кезловски. Брад спечели два етап в два различни дни, като и двата пъти успя да излезе начело след проблеми на лидерите. В първия етап отлично представящия се до момента Райън Блейн бе затворен в горната част на трасето и стана жертва на катастрофа, а при втория Кезловски се възползва от нестабилната кола на Кайл Ларсън заради по-старите му гуми. И Блейни и Ларсън имаха потенциал да спечелят, но нямаха късмет. И двамата имаха проблеми с изостанали пилоти и докато Ларсън все пак продължи, то Блейни си тръгна рано от трасето и не се върна в понеделник. Кезловски пък от своя страна поднесе подарък на Кайл Буш, спуканата гума на пилота на Пенске го извади от битката за големите точки.
        Поводи за оптимизъм в лагера на Кайл Ларсън, също и в този на Хендрик Моторспорт, защото най-после пилоти на Шевроле участваха в борбата на най-високо ниво. Добри новини за Джими Джонсън. Най-щастлив пък сигурно бе Даръл Уолас младши, който с доста агресивно каране успя да поведе колоната, макар и за малко. Определено Бъба Уолас бе приятната изненада, радост за феновете бе да видят номер 43 начело. Рики Стенхаус младши също има поводи за радост, направи страхотно състезание, смъкна се до дъното и отново влезе в топ пет, ако продължава така скоро ще се бори и за победа. Малшансът споходи не само споменатите до тук, но и Дене Хемлин, който поведе, но се оказа, че не е закрепена добре гумата му и потъна назад. Чейс Елиът и Мартин Труекс млдаши пък бяха замесени в първия инцидент и изостанаха далеч назад. Кевин Харвик и Джоуи Лугано не блеснаха с нищо особено, въпреки че Кевин бързо се измъкна от дъното, където стартира, но така и не се добра до челото, като същото важи и да съотборниците му. Може би за пръв път през тази година колите на Стюърт-Хаас не бяха фактор в състезанието. Добри думи заслужават и Пол Менард, Остин Дилън и за Ландън Касил. Ландън завърши 20-ти, но това за най-новия отбор СтарКом е страхотно постижение, сигурно Дерек Коуп е безкрайно доволен.
        Общо взето доста щуро състезание, трудно може да се правят изводи след него, било заради ниските температури, било заради многото мелета, но още в съботната нощ в Ричмънд всичко започва отново. Тренировки, квалификация и състезание и стъпка по стъпка сезонът навлиза в решителна и важна фаза, в която всеки ще се бори за място в плейофите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар