Кайл Буш спечели надпреварата в Бристъл,
след като между старта му от полпозишън и финала на състезанието изминаха 26
часа и половина. Не, не са карали удължена версия на 24-часов маратон, просто
времето наложи надпреварата да бъде прекъсната малко преди средата и да се
довърши в понеделник. Много екшън имаше и в двата дни, много изпреварвания,
побутвания и катастрофи. Още в третата обиколка бе първото прекъсване след
инцидент, а на два пъти в неделя надпреварата бе спирана заради дъжда. При второто
бе решено да продължи в понеделник.
45-тата победа на Кайл Буш дойде след
едно не съвсем убедително начало, като след отличния старт поведе за кратко, но
бързо след това темпото му спадна и отстъпи лидеството на Блейни. Точките обаче
се раздават в края и Буш все пак стигна до приза. Всъщност точки се дават и в
края на двата етапа, а именно там най-съобразителен (или с повече късмет) бе
Брад Кезловски. Брад спечели два етап в два различни дни, като и двата пъти
успя да излезе начело след проблеми на лидерите. В първия етап отлично
представящия се до момента Райън Блейн бе затворен в горната част на трасето и
стана жертва на катастрофа, а при втория Кезловски се възползва от нестабилната
кола на Кайл Ларсън заради по-старите му гуми. И Блейни и Ларсън имаха
потенциал да спечелят, но нямаха късмет. И двамата имаха проблеми с изостанали
пилоти и докато Ларсън все пак продължи, то Блейни си тръгна рано от трасето и
не се върна в понеделник. Кезловски пък от своя страна поднесе подарък на Кайл
Буш, спуканата гума на пилота на Пенске го извади от битката за големите точки.
Поводи за оптимизъм в лагера на Кайл
Ларсън, също и в този на Хендрик Моторспорт, защото най-после пилоти на Шевроле
участваха в борбата на най-високо ниво. Добри новини за Джими Джонсън. Най-щастлив
пък сигурно бе Даръл Уолас младши, който с доста агресивно каране успя да
поведе колоната, макар и за малко. Определено Бъба Уолас бе приятната изненада,
радост за феновете бе да видят номер 43 начело. Рики Стенхаус младши също има
поводи за радост, направи страхотно състезание, смъкна се до дъното и отново
влезе в топ пет, ако продължава така скоро ще се бори и за победа. Малшансът
споходи не само споменатите до тук, но и Дене Хемлин, който поведе, но се
оказа, че не е закрепена добре гумата му и потъна назад. Чейс Елиът и Мартин
Труекс млдаши пък бяха замесени в първия инцидент и изостанаха далеч назад.
Кевин Харвик и Джоуи Лугано не блеснаха с нищо особено, въпреки че Кевин бързо се
измъкна от дъното, където стартира, но така и не се добра до челото, като
същото важи и да съотборниците му. Може би за пръв път през тази година колите
на Стюърт-Хаас не бяха фактор в състезанието. Добри думи заслужават и Пол
Менард, Остин Дилън и за Ландън Касил. Ландън завърши 20-ти, но това за
най-новия отбор СтарКом е страхотно постижение, сигурно Дерек Коуп е безкрайно
доволен.
Общо взето доста щуро състезание,
трудно може да се правят изводи след него, било заради ниските температури,
било заради многото мелета, но още в съботната нощ в Ричмънд всичко започва
отново. Тренировки, квалификация и състезание и стъпка по стъпка сезонът
навлиза в решителна и важна фаза, в която всеки ще се бори за място в
плейофите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар