НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

вторник, 10 април 2018 г.

Най-после и Кайл Буш се разписа



    След три втори и едно трето място в първите шест старта най-после Кайл Буш спечели победа. Странно звучи израза „най-после“ при положение, че само девет състезания минаха откакто последно Буш бе пръв. За пилот като него обаче девет състезания чакане не е малко, ако става въпрос за победи. Именно това се случва в много по-голяма степен с Джими Джонсън, но той е друга тема. Още повече, че нямаше късмет в Тексас, но поне имаше темпо. Ще изчакаме Бристъл да видим дали пък там няма да се върне в играта.
    Да се върнем обаче на Кайл Буш. „Роуди“ бе изключително бърз в края на надпреварата и този път успя да удържи Харвик зад себе си. Донякъде лошия късмет на Кевин, както и (поне според мен) грешното решение на екипа на номер 4 да влезе в бокса веднага след Буш, при положение че имаха ресурс за още поне 10-тина обиколки помогнаха на пилота на Джо Гибс да донесе първа победа за сезона на отбора си. И 44-та в кариерата, като по този показател изравни Бил Елиът. Успеха на Кайл Буш не е изненада, дори може да се каже, че закъсня. Трите втори места биха могли да са поне една, че дори и две победи, но тогава просто нямаше достатъчно скорост, или пък бе забавен при спиранията си. Веднъж повел обаче Кайл е труден за догонване и изпреварване. Така към триото Харвик-Труекс-Бойер с билети за плейофите се присъедини и Кайл Буш, нещо което така или иначе се очакваше. Е, и Остън Дилън.
     Ако има нещо, което бе неочаквано то това определено е осмото място на Даръл Уолас младши, третото на Джейми Макмъри и десетото на Уилям Байрон. И тримата се възползваха максимално от отпадането на голяма група фаворити (Туекс, Джонсън, Хемлин, Кезловски) и успяха да запишат добро класиране. Отлично се представи и Ерик Джонс, а за разлика от него Дани Суарес нямаше късмет и пострада при един от ранните инциденти. Оказа се, че е с контузен палец и ще трябва да мине лекарски преглед преди Бристъл.
      Най-много обаче бе и продължава да се обсъжда инцидента с гумата и плонжиращия механик от екипа на Кевин Харвик. Вицепрезидента на НАСКАР Скот Милър заяви, че е допусната грешка, но се оправда, че не е имало сигнал за нарушение. Според него все пак не може абсолютно всичко да се следи, което пък отприщи вълна от мнения, крити и съвети от страна на феновете. Много е вероятно Кевин за втори път да бъде наказан след състезанието и отново това да е след сериозна полемика в социалните медии. За сега обаче няма нищо конкретно. Ще изчакаме до сряда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар