Не мога да се сетя за надпревара, след финала на която
победителят искрено да съжалява и да се извинява на втория, за това че го е
победил. Именно това обаче се случи в Бристол. Дени Хемлин спечели, а след
финала изрази искреното си съжаление за това, че е Мат ДиБенадето загуби.
Връзката между двамата е още по-емоционална, не само защото са пилоти на
Тойота, не само защото и двата автомобила са подготвени от тима на Джо Гибс Рейсинг,
но и тийм шефът на Мат – Майк Уилър е бивш шеф на Дени. Много емоции имаше, определено
обаче симпатиите на всички бяха на страната на Мат. Само преди няколко дни той
обяви, че догодина няма да е пилот на Ливайн Фемили Рейсинг, а в съботната нощ едва
не донесе първата победа на тима. ДиБенадето стартира седми и почти през цялото
време бе в топ 10, като в края поведе и бе лидер в 93 обиколки – най-много от
всички тази вечер.(Отново ще кажа, че съжалявам за това че вече не се дават
точки на пилота лидер в най-много обиколки, в този случай, това щеше да е още
една заслужена награда. ) Въпреки че не спечели Мат има пълното право да се
гордее с представянето си и както Дени Хемлин каза по-късно, ако остане без
отбор догодина то тогава всички собственици на отбори са идиоти. Мисля че те
все пак не са такива и ще се намери прилично място за 28 годишният пилот от
италиански произход.
Това бе четвърта победа за Хемлин през сезона и 35-та
в кариерата, като в последните шест старта той завършва винаги в топ 5,
включително двете му победи, тази в Бристол и в Поконо. Това е най-добрата му
серия в кариерата и сериозна заявка за титлата, при положение, че изравни по
победи Кайл Буш и Мартин Труекс, а определено и при двамата има спад в
представянето. Особено при Буш. Така Дени Хемлин вече спокойно може да бъде слаган
в сметките за финалната четворка, ако разбира се късметът е с него.
Късмет нямаха доста пилоти този път. На първо място
Джими Джонсън, който отново имаше инцидент, явно прекалено агресивно и нервно
кара, както сам сподели след Мичиган. Този път все пак стигна до топ 20 (завърши
19-ти), но вече изостава с 26 точки от 16-тата позиция, само два кръга преди
края на редовния сезон. Вероятността да не се класира вече става доста
по-голяма, макар и двете трасета, които приемат следващите два старта са добри
за него. Това обаче е според статистиката, а пак според нея Джими няма победа
вече повече от две години или от 82 състезания насам.
Кевин Харвик също нямаше късмет. Първо при спирането
му в бокса от лидерската позиция крикът на механиците му заяде и го забави, а
при рестарта изостана още, а по-късно при следващото спиране в бокса получи
повреда в трансмисията. Марти Труекс, Джоуи Логано, Райън Блейни и Рики
Стенхаус също имаха лош ден и много проблеми. Списъкът допълват и Арик
Алмирола, Остин Дилън, Алекс Боумън и Уилиям Байрон, заедно с Девид Рейгън и Майкъл
Макдауъл. Общо взето това е нормално при състезанията на къси трасета, както и
на суперспийдуей овали. Може би най-нещастен обаче е Ерик Джонс, който допусна
грешка, бе изпреварен от Мат ДиБенадето и то в момент когато водеше и би могъл да
спечели. Още една такава грешка и може би точно той ще отида на мястото на Мат,
а в номер 20 ще дойде Кристофър Бел. Да видим обаче как ще се развият нещата до
края на годината.
Кайл Буш отново намери начин да се пребори с всички
проблеми и да стигне до челото, но не успя да се включи в битката за победата.
Брат му Кърт също не можа да влезе в битката за седма победа тук, но все пак
остана в челото. От лидерите в класирането добро състезание направи и Брад
Кезловски, а Кайл Ларсън и Чейс Елиът отсрамиха Шевроле. Елиът призна, че през
целия уикенд нещо не им е достигало и завърши пети, само благодарение на
отличната работа на екипа му при спиранията в бокса. Много доволни от
представянето си и точките би трябвало да са Клинт Бойер, Дани Суарес и Райън
Нюмън, защото взеха добри точки в битката си за влизане в плейофите.
Сега след седмица пауза за къп сериите идват Дарлигтън
и Индианаполис, а веднага след това началото на плейофите в Лас Вегас и последните
10 старта от сезон 2019.
Няма коментари:
Публикуване на коментар