НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

вторник, 20 август 2019 г.

НАСКАР Бристол – Дени Хемлин победи, но Мат ДиБенадето спечели сърцата на феновете.

               Не мога да се сетя за надпревара, след финала на която победителят искрено да съжалява и да се извинява на втория, за това че го е победил. Именно това обаче се случи в Бристол. Дени Хемлин спечели, а след финала изрази искреното си съжаление за това, че е Мат ДиБенадето загуби. Връзката между двамата е още по-емоционална, не само защото са пилоти на Тойота, не само защото и двата автомобила са подготвени от тима на Джо Гибс Рейсинг, но и тийм шефът на Мат – Майк Уилър е бивш шеф на Дени. Много емоции имаше, определено обаче симпатиите на всички бяха на страната на Мат. Само преди няколко дни той обяви, че догодина няма да е пилот на Ливайн Фемили Рейсинг, а в съботната нощ едва не донесе първата победа на тима. ДиБенадето стартира седми и почти през цялото време бе в топ 10, като в края поведе и бе лидер в 93 обиколки – най-много от всички тази вечер.(Отново ще кажа, че съжалявам за това че вече не се дават точки на пилота лидер в най-много обиколки, в този случай, това щеше да е още една заслужена награда. ) Въпреки че не спечели Мат има пълното право да се гордее с представянето си и както Дени Хемлин каза по-късно, ако остане без отбор догодина то тогава всички собственици на отбори са идиоти. Мисля че те все пак не са такива и ще се намери прилично място за 28 годишният пилот от италиански произход.
               Това бе четвърта победа за Хемлин през сезона и 35-та в кариерата, като в последните шест старта той завършва винаги в топ 5, включително двете му победи, тази в Бристол и в Поконо. Това е най-добрата му серия в кариерата и сериозна заявка за титлата, при положение, че изравни по победи Кайл Буш и Мартин Труекс, а определено и при двамата има спад в представянето. Особено при Буш. Така Дени Хемлин вече спокойно може да бъде слаган в сметките за финалната четворка, ако разбира се късметът е с него.
               Късмет нямаха доста пилоти този път. На първо място Джими Джонсън, който отново имаше инцидент, явно прекалено агресивно и нервно кара, както сам сподели след Мичиган. Този път все пак стигна до топ 20 (завърши 19-ти), но вече изостава с 26 точки от 16-тата позиция, само два кръга преди края на редовния сезон. Вероятността да не се класира вече става доста по-голяма, макар и двете трасета, които приемат следващите два старта са добри за него. Това обаче е според статистиката, а пак според нея Джими няма победа вече повече от две години или от 82 състезания насам.
               Кевин Харвик също нямаше късмет. Първо при спирането му в бокса от лидерската позиция крикът на механиците му заяде и го забави, а при рестарта изостана още, а по-късно при следващото спиране в бокса получи повреда в трансмисията. Марти Труекс, Джоуи Логано, Райън Блейни и Рики Стенхаус също имаха лош ден и много проблеми. Списъкът допълват и Арик Алмирола, Остин Дилън, Алекс Боумън и Уилиям Байрон, заедно с Девид Рейгън и Майкъл Макдауъл. Общо взето това е нормално при състезанията на къси трасета, както и на суперспийдуей овали. Може би най-нещастен обаче е Ерик Джонс, който допусна грешка, бе изпреварен от Мат ДиБенадето  и то в момент когато водеше и би могъл да спечели. Още една такава грешка и може би точно той ще отида на мястото на Мат, а в номер 20 ще дойде Кристофър Бел. Да видим обаче как ще се развият нещата до края на годината.
               Кайл Буш отново намери начин да се пребори с всички проблеми и да стигне до челото, но не успя да се включи в битката за победата. Брат му Кърт също не можа да влезе в битката за седма победа тук, но все пак остана в челото. От лидерите в класирането добро състезание направи и Брад Кезловски, а Кайл Ларсън и Чейс Елиът отсрамиха Шевроле. Елиът призна, че през целия уикенд нещо не им е достигало и завърши пети, само благодарение на отличната работа на екипа му при спиранията в бокса. Много доволни от представянето си и точките би трябвало да са Клинт Бойер, Дани Суарес и Райън Нюмън, защото взеха добри точки в битката си за влизане в плейофите.
               Сега след седмица пауза за къп сериите идват Дарлигтън и Индианаполис, а веднага след това началото на плейофите в Лас Вегас и последните 10 старта от сезон 2019.

Няма коментари:

Публикуване на коментар