Завръщането на Нешвил в календара на НАСКАР бе новост, но доминацията на Кайл Ларсън се превърна в нещо обичайно напоследък. Четири поредни победи, една от които на Ол Страс и все като абсолютен лидер превръщат Ларсън в много сериозен фаворит за титлата. Девет кръга преди края на редовния сезон, той има шанс и скоро да изпревари Дени Хемлин и да оглави класирането, а ако спечели титлата в редовния сезон, ще добави още плейофни точки и ще стане на практика недостижим за съперниците си. Кайл кара така, сякаш е в друга лига, изпреварва с лекота, печели етапи и победи и не позволява на никой да го притисне за повече от няколко обиколки. Впечатляващо представяне, особено на фона на по-ранните му години, когато непостоянството бе негов отличителен белег. Сега преди двойния уикенд в Поконо, той отново е сочен за фаворит, а след изчисляването на стартовата решетка ще потегли пръв в съботната вечер. Ще видим дали ще успее да продължи с победите или най-после някой ще успее да го спре.
Сред претендентите за това са най-вече съотборниците му, като Байрон и Елиът опитаха и в Нешвил да са близо до него, но така и не успяха. След финала пък стана ясно, че от колата на Чейс Елиът липсват цели пет гайки (не на едно колело разбира се) и това даде отговор на въпроса, защо така спадна темпото му в края. За съжаление на екип номер 9 обаче, липсата на повече от две гайки води до сериозни санкции и този път той бе дисквалифициран. Загуби всичките си точки спечелени в надпреварата, дори етапната победа, която отида на сметката на Кърт Буш и на практика Нешвил бе провал. Ако бяха спрели в бокса към края, поне щяха да запазят част от точките си, но от отбора решиха да останат на трасето. В края спряха МАртин Труекс и Дени Хемлин, за да заредят с горива, понеже явно не успяха да спестят достатъчно и това отпрати Хемлин назад, но все още води в класирането. Авансът му вече е едва десет точки пред Ларсън, но Дени и екипът му се надяват на добро представяне на Поконо, където обикновено са сред фаворитите. За Мартин състезанието бе белязано от проблеми грешки, наказания и в крайна сметка остана 22-ри на позиция зад Хемлин. Кайл Буш също имаше проблеми, но преди това темпото му бе обещаващо, въпреки че доста се оплакваше от колата си и дори я нарече кофа с л…, но това си е той. Ден по-рано грабна победа номер 100 в Иксфинити сериите и по план има още две участия до края на сезона, а след това ще стане ясно дали ще кара пак там с младите пилоти. Стана ясно обаче, че слуховете за неговият отбор и желанието му да пуснат кола в топ дивизията не са верни. Самият Кайл ги отхвърли, но остави вратичка за бъдещето.
Силно състезание направи брат му Кърт, както и съотборникът му в тима на Чип Ганаси Рос Частейн. Рос дори завърши втори, като в края явно бе уверен, както в гумите си, така и в количеството останало гориво и бе много бърз. Двамата са извън топ 16 в класирането и такива състезания съм им от изключително голяма полза, макар че може би няма да успеят да влязат в плейофите и двамата, без да спечелят един от оставащите девет старта.
Стахотно бе и състезанието за екипа на Стюърт Хаас, като най-после всичките им коли бяха сравнително конкуренти. Казвам сравнително, защото все пак бяха с една идея по-бавни от Шеви-тата, дари бяха застрашени от Дани Суарес, който между другото за пореден път е приятната изненада. Кевин Харвик и Арик Алмирола ще продължат битката си за плейофите, като при Кевин нещата са доста по-лесни, с оглед точките му. Да видим дали най-после той и Хемлин ще се върнат към победите, в Поконо през миналата година те доминираха. Харвик има договор до края на 2023-та, но се чуват слухове, че иска да остане и още и мисля, че няма да има пречка за това. По отношение на бъдещето обаче това на Брад Кезловски все още не е ясно, а този път темпото и на трите коли на Пенске не бе на ниво. Блейни имаше проблем с гуми и спирачки и отпадна, а Джоуи Логано превъзмогна за пореден път проблемите и несполуките за да завърши десети. Леко отстъпление от представянето на отбора, но това предполагам е само временно и скоро отново ще са битката за победите.
Двойният уикенд в Поконо, със стартове в събота и неделя ще донесе двойна възможност за всички, но пък и възможност за потъване и грешки на този „сложен триъгълник“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар