Да спечелиш състезание навръх рождения си ден е чудесен подарък, който Кайл Буш успя да си направи. Нещо повече – Кайл спечели и ден по-рано надпреварата при пикапите, като така уикендът му се получи страхотен. Само не е сяно дали синът му Брекстън също е успял да спечели, защото самият Кайл след победата поздрави жена си и синът си и каза, че не знае какъв е резултата от състезанието на Беркстън, с което обясни защо не са до него в Канзас. Кайл Буш доближава рекордната серия на Ричард Пети за поне една победа в 18 последователни сезона. Ка момента Буш е със 17 поредни, догодина вероятно ще изравни краля, а след още година би могъл и да стане рекордьор, но до тогава има време. Буш спечели състезанието със име (заради спонсора бирата Буш), което е заигравка със фамилията му – Буши МакБуш рейс 400 (не знам защо Буши МакБуш, но така е официалното име на надпреварата). Това бе първа победа за сезона и 58-ма в кариерата на Кайл, с която той си осигури участието в плейофите, което и без това бе ясно, че ще се случи, дори и без победа в редовния сезон. Буш беше изключително предпазливи и внимателен, а накрая и късметът му се усмихна, след като водилият в 132 обиколки и много бърз Кайл Ларсън не прецени добре ситуацията при рестарта и потъна назад. Ларсън искаше да засили Блейни, но колата на Райън се завъртя и двамата се смъкнаха в дъното и извън топ 20, а имаха шанс за победа. Ларсън остана 19-ти, Блейни 21-виВторо поредно състезание с грешки и проблеми и за Дени Хемлин, който бе бърз, но допусна грешка докато водеше и се отбраняваше от Ларсън и също като него потъна назад, но все пак завърши 12-ти, като заради точките от етапите събра общо 35 пункта от надпреварата. Точно толкова взе и неговият преследвач в класирането Мартин Труекс младши, който финишира шести . Така за Кайл Буш стана доста по-лесно, макар Кевин Харвик да бе много близо в последните обиколки. Все пак Харвик остана втори, точно както и през миналата година, но тогава бе по-бърз и само благодарение на блокирането от Логано не успя да спечели. Сега Кевин просто имаше късмет, но не и толкова скорост. И като стана дума за Логано, при него нещата не вървяха добре през цялото състезание. Смелия опит да смени само две гуми му даде шанс да влезе в топ десет, но след това изостана и завърши 17-ти.
Брад Кезловски имаше добро начало, после поизостана, но в края отново се намеси в битката и остана трети, с което събра 48 точки в Канзас, второто най-добро постижение след това на победителя Кайл Буш, който изпусна само една точка – 59 от 60 възможни. Любопитното е, че наглед незабележимият в това състезание Чейс Елиът е трити по спечелени точки – 43, а зад него остана Редик с 41. Въпреки второто си място на финала Харвик взе 40 точки, тоест пети по спечелени точки от надпреварата. Уилям Байрон също не успя да превърне втората си стартова позиция във финал в топ пет и остана девети, но все пак записа финал в топ десет.
Както и миналата седмица Мат ДиБенадето и Рос Частейн имаха добро състезание, а като резултати впечатляващото бе представянето на Ричард Чилдрес Рейсинг, като и двамата им пилоти завършиха в топ десет. Дани Суарес допълни картинката с 11-тото си място, като Тракхаус Рейсинг, неговият отбор е с подкрепата на Ричард Чилдрес, тоест нещо като трети автомобил. Мат Ди завърши пети, Редик седми, а Остин Дилън 10-ти. Осмото място на Крис Бушийр бе също впечатляващо, а ако рейс контролът бе развял жълтите флагове заради изтъркалялата се гума на Редик по-рано, можеше и да е по-напред. Всъщност точно това решение на официалните лица в надпреварата отново стана обект на полемика. Според тях решението е взето да се изчакат спиранията в бокса на всички и тогава да се даде прекъсване за отстраняване на гумата, но това буквално ощети Бушиър, който остана по-дълго на трасето и можеше да поведе отново колоната. Предполагам ще има още дъвкане на тази ситуация, но каквото и да се случи няма да промени резултатите от състезанието. В своя старт номер 700 съотборникът на Бушиър - Райън Нюмън имаше доста трудности, но заради многото инциденти в края финишира 16-ти.
11 състезания и десет различни победители, определено сезонът започна с доста плътна битка и липса на изразен фаворит. Ще видим как ще продължи, като тази неделя ще бъдем в Дарлингтън, а след това идва и Довър. Преди всичко това обаче, днес от 22 часа наше време ще бъде официално представена новата седма генерация на колите, които ще видим по трасетата догодина. За по-нетърпеливите официално ще има и Ай-Рейс още довечера с Ген7 автомобилите, а самото представяне ще бъде излъчвано на живо в социалните мрежи и сайта на НАСКАР. След като видим и чуем всичко ще дойде и времето за анализи, предположения и очаквания.

Няма коментари:
Публикуване на коментар