
Да се върнем обаче на основните играчи. Още в
тренировките се забеляза, че има известна доза изнервяне, но странното бе, че
най-раздразнителен се оказа Брад Кезловски. Той и неговото послание получиха
широк отзвук, а случилото се в състезанието бе определено от някой като карма. Междувременно
стана ясно, че Брад и съпругата му очакват втора дъщеря в края на годината, може
би пък това е причината за изпуснатите нерви, кой знае.
Дъждът в петък и отменената квалификация, както и
отлагането на старта за неделя също изостриха нервите на всички. А да не
забравяме че и края на редовният сезон е близо. Мисля че това бе основаната
причина да има толкова припрени и необмислени действия от част от пилотите. В
началото състезанието бе спокойно, но с наближаването на дъжда грешките
зачестиха, докато не се стигна до големия инцидент, в който пострадаха 17
автомобила(някъде пишат 18). Остиин Дилън и Клинт Бойер определено имат вина за
това, като все още не мога да преценя чия натежа повече. Дали Дилън не прекали
с блокирането или пък Бойер прекали с атаката? Всъщност няма значение, но
техния инцидент на практика сложи край на състезанието. Колкото и
организаторите да се опитваха да го довършат, времето не им позволи. А дългото
изчакване пък показа, че някак си не им се искаше точно Джъстин Хейли да
спечели, макар че както той, така и екипът му направиха точно това което трябва
и останаха начело. Вероятно очакваха по-скоро камерите да ги покажат по-дълго
при рестарта, защото така или иначе нямаха много голям шанс да останат в челото
със старите гуми и малкото гориво. Решението пък на Кърт Буш и Ландън Касил
също бе правилно, защото обиколка преди рестарта решиха да заредят и сменят
гумите за да могат да се борят с конкурентите си. Така на практика никой не
сгреши, просто шансът този път бе на страната на малкия отбор и на младия
пилот. Нищо че бе лидер в по-малко от цяла обиколка и то зад пикап за
сигурност. Победата си е победа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар