След не много кратко прекъсване отново продължавам.
Сезонът в сериите НАСКАР завърши, Джоуи Логано спечели титлата, а голямата
тройка Харвик-Буш-Труекс не успя да му се противопостави в Маями.
След края на сезона останаха само няколко пилоти и
тимове да обявят плановете си, както и да бъде обявено гласуването на феновете
за най-популярен пилот. Едва ли бе голяма изненада, че новия любимец на НАСКАР
е Чейс Елиът, който категорично победи във вота. След 16 звания за баща му Бил
Елиът и 15 за Дейл Ърнахрд младши, Чейс се оказа най-харесван и популярен. Ако
тенденденцията се запази, то в следващите години би трябвало той да продължи да
бъде фаворит след феновете. Ще бъде любопитно да след как ще продължи това. На
практика, най-популярен пилот се избира след гласуване на зрители, фенове и не
зависи по никакъв начин от резултатите от сезона, а се основава на симпатии.
Реално има доста промени за тази година, като се
започне от пилоти, отбори и се стигне до колите, очакват се и корекции в някой
правила, за сега обаче няма много информация за последното.
Накратко, Мартин Труекс преминава в тима на Джо Гибс и
ще кара колата с номер 19, а Коул Пърн остава негов шеф екип. Дани Суарес пък
тези дни потвърди че преминава на мястото на Кърт Буш в отбора на Стюърт Хаас.
Кърт пък замени Джейми Макмъри при Чип Ганаси и ще кара с номер 1. Макмъри
вероятно ще участва само на Дайтона 500, а след това ще влезе в ролята на коментатор
и анализатор за Фокс, Джеф Гордън също продължава да коментира, удължил е
договора си с телевизията. В следващите дни ще се постарая да представя
пилотите и отборите за новия сезон, там вече по-подробно ще се спра на
разместванията и очакванията.
Промени в календара няма, освен някой часове, като
това в Лас Вегас през есента, което ще започва по-късно заради голямата жега,
която тормозеше пилотите през миналия сезон. Така на 10 февруари е първата
надпревара – Клаш, която е извън шампионата, а седмица след това на 17-ти е и
Дайтона 500. Както се казва, продължаваме напред.
Няма коментари:
Публикуване на коментар