Продължаваме нататък.
43 – Дарел Уолас младши –
Ричард Пети Моторспорт
Бъба Уолас води в няколко
обиколки в дебютния си пълен сезон, спечели доста симпатии, но не постигна нищо
по-добро от второто място в Дайтона 500. Това всъщност бе е поводът да се
говори повече за него, от колкото реално заслужи и сега през новия сезон трябва
да го промени.
47 – Райън Прийс - ДжейТиДжи
Дохърти Рейсинг
Третия новак в сериите е
Райън Прийс, който заменя ЕйДжей Алмендингер. ЕйДжей остана без място, не са
ясни и плановете му за бъдещето, поне засега. Младокът Прийс е на 28, но само с
един пълен сезон в Иксфинити сериите и две победи в последните две години. С
оглед възможностите на тима, едва ли ще очакваме чудеса от него.
48 – Джими Джонсън –
Хендрик Моторспорст
Седемкратният шампион и
83-кратният победител в НАСКАР Джими Джонсън изкара най-слабия си сезон през
2018. Не е изненада, че решиха да се разделят с Чад Кнаус в опита си да се върнат
отново в елита. Често през миналата година се прокрадваше мнението, че времето
на Джими като победител и шампион е приключило, но аз лично не вярвам в това.
Сега с новите промени по колите, той ще има шанс да се върне на алеята на
победата, като се надявам това да се случи още в първата част на сезона, за да
не се чувствам глупаво от това че вярвам в него. Шегата настрана, но наистина
не ми се вярва Джонъсн да остане само с тези резултати. Има договор с тима за
още два сезона и се надявам да продължи да печели, а с повече късмет и да
стигне до битка за титлата през тази или следващата година. А може и през
двете. Дано не ме опровергае само.
51 – Рик Уер Рейсинг
Този тим не е обявил
пилотите си, но е сигурно че ще ползва коли както на Шевроле, така и на Форд
през 2019. Сред имената спрягани за номер 51 през годината са най-вече Коул
Къстър(пилот на Стюрт Хаас в Иксфинити) и Харисън Роудс.
52 – Рик Уер Рейсинг
За втората кола на тима
важи същото като за първата, с тази разлика, че евентуално ще бъде карана от
Коди Уер – синът на собственика Рик.
72 – Трай Стар Моторспорт
Трай Стар сщо не са
назовали пилота си за номер 72, там се редуваха Кори ЛаДжой и Коул Уит, но първия
премина в Го Фас Рейсинг, а втория се оттегли от спорта. Коул Уит по прякор „Рижавият
лъв“(в оригинал Джиндър лайън, тоест може и да е буквално джинджифилен) реши,
че трябва да отдели повече време на семейството си и поне засега окачи каската.
До началото на февруари обаче се надявам да стане ясно кой ще кара в тези три
екипа.
77 – Спайер Моторспортс
Съдружие между две малки
компании закупи слота на Фрънч Роу Моторспорт за номер 78 и ще използва свободният
номер 77 за екипа си, но освен че ще бъдат с Шевроле нищо друго не е ясно.
88 – Алекс Баумън –
Хендрик Моторспорт
За наследника на Дейл
младши Алекс Баумън не бе никак лесен сезон 2018. Започна с полпозиция на
Дайтона 500 и после нищо. Е не съвсем нищо, но доста по-слабо от очакваното.
Едиственото успокоение за Алекс бе факта, че донякъде успя да се представи
по-добре от Джонсън и Байрон, но остана далеч зад Елиът. Сега вече по-спокоен мисля, че Баумън ще успее да върне двете осмици на алеята на победата, надявам се не
само веднъж.
95- Мат ДиБенадето-
Ливайн Фемили Рейсинг
Ливайн Фемили Рейсинг
става част от семейството на Тойота и заема мястото на тима на Барни Васер (Фрънч
Роу) като сателит на Джо Гибс. Това на теория би трябвало да означава, че ДиБенадето
ще може да се бори за челните позиции, но нека видим дали ще е така и на
практика. Мат е голям симпатяга, дано наистина да има добра кола и да се справи
с нея и очакванията.
97 – Танер Берихил –
Обайка Рейсинг
Още една Тойота в пълен
сезон ще е тази с номер 97, а пилот ще бъде дебютиралия през миналата година Танер
Берихил. Той е и четвъртия дебютант в битката за новобранец на годината.
Това са чартърните
отбори, тези които имат гарантирано място в решетката, а следващите ще трябва
да се борят за участие, ако има повече заявки от местата на старта. Следват
отборите с епизодично участие и тези без слот, дори и да карат целия сезон.
7 – Томи Болдуин Рейсинг
Няма информация, кога
къде, колко и с кого, но имат намерение да карат.
7/55 – Премиум Моторспорт
Екипът използва и двата
номера през миналия сезон, като там се изредиха доста пилоти, вероятно същата
схема ще продължи и през 2019.
31 – Ричард Чилдрес
Рейсинг
Въпреки слуховете че ще
пенсионира номер 31, от екипа на Чилдрес се чуват и слухове за обратното, а
като пилот макар и без чартър се спряга Тайлър Редик. Редик спечели титлата в
Иксфинити сериите с тима на Джуниър Моторспорт, но премина към екипа на Чилдрес
и ще кара там с номер 2. Вероятно ще направи и няколко старта в къп сериите за
отбора, по схемата на Хемрик през миналата година.
62 – Гаунт Брадърс
Рейсинг
Отборът направи няколко старта
през 2018 на трасета с рестриктор, до момента няма информация за 2019.
66 – еМБиеМ Моторспорт
Това е екипа на Карл
Лонг, където най-често караше Тими Хил, но и самият Лонг се пробва на няколко
пъти. Предполагав пак ще е така.
92 – Рики Бенътн Рейсинг
Стартове на Дайтона и Таладега
през 2018, вероятно пак ще е така.
96 – Гаунт Брадърс
Рейсинг
Втората кола на екипа ще
е Тойота, това е и отборът, който ползва Шевроле (за 62) и Тойота (за 96).
99 – Стар Ком Рейсинг
Втората кола на Дерек
Коуп няма слот, но ще участва в повечето състезания твърди той. Вероятно и
отново ще го видим като пилот, както и много други в зависимост от спонсорите
им.
Тук трябва да добавя, че един стар тим познат преди под името Тийм Екстрийм Рейсинг, сега под името еНУай Рейсинг Тийм също планира участие, но няма анонсиран номер, евентуално би наел Джей Джей Йейли за 2019.
Накрая да спомена че два
тима няма да се състезават повече. Това са Би Кей Рейсинг (23) и Фрънч Роу Моторспорт
(78). Първият фалира и дълго бе продаван и придобиван, докато втория бе закрит
от собственика си, само година след като спечели титлата с Мартин Труекс
младши.
Няма коментари:
Публикуване на коментар