НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

сряда, 3 април 2019 г.

Тексас донесе втора победа за Дени Хемлин


               Дени Хемлин спечели втората си победа за сезона, като темпото му и стратегията бяха страхотни. Хемлин на два пъти пропусна входа на бокса на бързото трасе в Тексас, а отделно от това и получи две наказания, но въпреки всичко спечели. Ако това не е сериозна заявка за финал, то не знам кое ще е. Маями е със същата дължина и има сходни характеристики, въпреки че има и много разлика в сцеплението. Плюс това в Тексас бе по-хладно и гумите не се износваха особено много, което пък помогна на Дени в похода му към победата. Много от американските анализатори са на мнение, че Хемлин не е сериозен претендент, защото резултатите му между Дайтона и Тексас не са особено добри (няма друг финал в топ десет) и едва ли ще успее да надделее над Кайл Буш, но аз лично не смятам така. Според мен Дени си е сериозен фаворит, поне на този етап и бих го следил внимателно в подготовката му за плейофите.

               Не така добър бе денят за досегашните фаворити. Кайл Буш спечели при пикапите и в Иксфинити сериите, но накрая допусна грешка и не успя да спечели третия си старт от уикенда. Проблеми имаха пък колите на Пенске, като Кезловски и Блейни доста сериозни, а Логано нямаше скорост. От екипа на Стюърт-Хаас пък изненадващо най-добре се справи Дани Суарес, като за пореден път имаше доста спечелени битки на трасето. На път е да се превърне в специалиста по изпреварвания и то повечето много добри и атрактивни. Другите трима някак останаха незабелязани, може би най-добре бе Клинт Бойер, но не и Алмирола и Харвик. И докато първия имаше стомашни проблеми, то за Кевин сезона продължава да бъде не така приятен като миналия.
               Радостта в екипа на Хенрдик Моторспорт бе голяма след квалификацията, но след финала на пето място Джими Джонсън обясни, че има още много работа. Той и Уилям Байрон завършиха в топ десет, а Чейс Елиът се загуби в края. В началото и средата на състезанието обаче Елиът отново бе най-бърз от всички пилоти на Шевроле, нещо което вече стана традиция.
               Отново Кърт Буш бе по-добрия пилот на Чип Ганаси и отново на дневен ред излиза въпроса какво се случва с Кайл Ларсън? Дали скоро ще успее да спечели или ще пропусне и тази година?
               Слабо състезание и за Мартин Труекс младши, а с късмет Ерик Джонс успя да се върне в челото, след ранното си завъртане.
               Сега предстои Бристъл – късо, бързо трасе, където често има изненади и много битки, а след него е Ричмънд, също в категорията къси. А после почивен уикенд преди отново да поемат на път. Към Таладега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар