Кайл Буш спечели третата си победа за сезона, осма в
Бристъл и 54-та в Къп сериите, като така се изравни с легендата Ли Пети.
Шегувайки се след финала с водещите Даръл Уолтрип и Джеф Гордън не пропусна да
ги посочи като следващата си цел за изравняване. С оглед на формата му и хъса
това не е невъзможно – Гордън има 93 победи, а Уолтрип 84. Реално в рамките на
следващите три-четири сезона Кайл съвсем спокойно би ги настигнал, или поне
тези на Даръл.
Буш спечели в Бристъл и то по особено впечатляващ начин
– още в първата обиколка бе ударен от Рики Стенхаус и потъна почти до дъното на
класирането, но късмета, накъсаното от прекъсвания състезание и добрата
стратегия го изведоха до челото. И отличното му каране разбира се. След финала
Кайл каза, че колата му е била много бърза, но най-бързите коли са били тези на
Пенске, което си беше така. 22 обиколки преди финала Логано и Кезловски водеха,
Блейни бе близо до тях, а колите им доминираха през цялата дистанция. Грешката
на Тод Гордън (тийм шефът на Логано) бе че реши да го извика за нови гуми,
докато братя Буш и още няколко пилоти предпочетоха да останат на трасето и така
поведоха колоната. В последните обиколки изглеждаше сякаш Кърт ще успее да
настигне брат си, но три тура преди финала допусна грешка и изостана. В
противен случай вероятно щеше да опита да избута Кайл и да спечели, което и
каза след надпреварата. А Кезловски и Пол Уолфи пък направиха голямата грешка
да объркат позицията при последния рестарт и това доведе до наказание за Брад.
На практика осем старта след началото на сезона имаме
само четирима победители от два отбора. Кайл Буш с три, Дени Хемлин с две от
тима на Джо Гибс с Тойота и Брад Кезловски с две и Джоуи Логано с една за тима
на Роджър Пенске и Форд. За Шевроле все още остава надеждата за влизане в
играта, след като поне в квалификациите колите им имат скорост. В състезанията
обаче нещата не са така добре и само отличната стратегия на Кърт Буш и хъка и
таланта на Чейс Елиът дават някакви резултати, поне до момента обаче без
победа. Интересното е че Кайл Ларсън се позагуби на фона на Кърт Буш, а Алекс
Боумън пък съвсем потъна на фона на Елиът и Байрон, та дори и на кратките
проблясъци на Джонсън. След Бристъл пък спокойно може да дадем отлична оценка
на младите братя Дилън, особено на страхотната битка в края на първия етап на
Тай с Клинт Бойер. Бойер пък като че ли най-често се бори за челните места, но
в класирането все още е далеч зад Кевин Харвик. Харвик успява да събира точки
почти незабележимо, но е въпрос на време да се намеси в битката за победи. Дани
Суарес пък в последните стартове прави доста по-добро впечатление от Арик
Алмирола, ако трябва да завършим с представянето на Стюърт Хаас.
В събота срещу неделя е деветия старт за сезона в
Ричмънд, там където Кайл Буш отново ще е фаворит. После след едноседмична пауза
идва време за Таладега, където за пръв път ще се пробват новите промени по
колите на суперспийдуей и то без рестриктор, а това обещава да е интересно.
Няма коментари:
Публикуване на коментар