НАСКАР

След дълго мотаене и протакане все пак реших, че е време да споделя някъде всичко, което знам, научавам и виждам в НАСКАР с всички, които харесват тези състезания.
Планът е поне веднъж седмично да пиша, ще ми се да има нещо като анализ на изминалата надпревара, но на първо време започвам с по-общите и глобални неща.


Мико

вторник, 9 април 2019 г.

НАСКАР Бристъл - и отново Кайл Буш


               Кайл Буш спечели третата си победа за сезона, осма в Бристъл и 54-та в Къп сериите, като така се изравни с легендата Ли Пети. Шегувайки се след финала с водещите Даръл Уолтрип и Джеф Гордън не пропусна да ги посочи като следващата си цел за изравняване. С оглед на формата му и хъса това не е невъзможно – Гордън има 93 победи, а Уолтрип 84. Реално в рамките на следващите три-четири сезона Кайл съвсем спокойно би ги настигнал, или поне тези на Даръл.

               Буш спечели в Бристъл и то по особено впечатляващ начин – още в първата обиколка бе ударен от Рики Стенхаус и потъна почти до дъното на класирането, но късмета, накъсаното от прекъсвания състезание и добрата стратегия го изведоха до челото. И отличното му каране разбира се. След финала Кайл каза, че колата му е била много бърза, но най-бързите коли са били тези на Пенске, което си беше така. 22 обиколки преди финала Логано и Кезловски водеха, Блейни бе близо до тях, а колите им доминираха през цялата дистанция. Грешката на Тод Гордън (тийм шефът на Логано) бе че реши да го извика за нови гуми, докато братя Буш и още няколко пилоти предпочетоха да останат на трасето и така поведоха колоната. В последните обиколки изглеждаше сякаш Кърт ще успее да настигне брат си, но три тура преди финала допусна грешка и изостана. В противен случай вероятно щеше да опита да избута Кайл и да спечели, което и каза след надпреварата. А Кезловски и Пол Уолфи пък направиха голямата грешка да объркат позицията при последния рестарт и това доведе до наказание за Брад.
               На практика осем старта след началото на сезона имаме само четирима победители от два отбора. Кайл Буш с три, Дени Хемлин с две от тима на Джо Гибс с Тойота и Брад Кезловски с две и Джоуи Логано с една за тима на Роджър Пенске и Форд. За Шевроле все още остава надеждата за влизане в играта, след като поне в квалификациите колите им имат скорост. В състезанията обаче нещата не са така добре и само отличната стратегия на Кърт Буш и хъка и таланта на Чейс Елиът дават някакви резултати, поне до момента обаче без победа. Интересното е че Кайл Ларсън се позагуби на фона на Кърт Буш, а Алекс Боумън пък съвсем потъна на фона на Елиът и Байрон, та дори и на кратките проблясъци на Джонсън. След Бристъл пък спокойно може да дадем отлична оценка на младите братя Дилън, особено на страхотната битка в края на първия етап на Тай с Клинт Бойер. Бойер пък като че ли най-често се бори за челните места, но в класирането все още е далеч зад Кевин Харвик. Харвик успява да събира точки почти незабележимо, но е въпрос на време да се намеси в битката за победи. Дани Суарес пък в последните стартове прави доста по-добро впечатление от Арик Алмирола, ако трябва да завършим с представянето на Стюърт Хаас.
               В събота срещу неделя е деветия старт за сезона в Ричмънд, там където Кайл Буш отново ще е фаворит. После след едноседмична пауза идва време за Таладега, където за пръв път ще се пробват новите промени по колите на суперспийдуей и то без рестриктор, а това обещава да е интересно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар