По-малкият от братята Буш започна уикенда с победа номер 102 в Иксфинити сериите и така постигна пет победи от пет старта през тази година. Според мнозина, това вероятно бе и последното му състезание в серията предназначена предимно за новаци, но Кайл все още не е потвърдил това. Всички се осланят на изказването му отпреди време, че ще спре когато спечели сто състезания и това вече е факт, така че да видим.
В неделя Кайл бе много бърз и много устремен още от началото на надпреварата. Успя да изпревари Чейс Елиът, а след това трудно сдаде лидерството на брат си, като дори за кратко успя да си го върне. В края дори водеше с около две секунди, но дойде момента, в който настигна Рос Частейн и лидерството му приключи. Рос, както стана ясно по-късно е бил помолен от Кърт (по радиото, чрез екипа си разбира се) да му освободи долната част на трасето, а това, че позабави малко Кайл не е нещо невиждано. Виждали сме далеч по-упорито блокиране от страна на други пилоти, дори и да не е толкова напечена борбата в челото, но Кайл Буш не бе доволен. Ясно е, че когато спрат съперника ти и ти спечелиш от това, неглижираш ситуацията, но когато ти си потърпевш си недоволен. Особено при Кайл. Стигна се до там, че от НАСКАР трябваше да потвърдят, че няма нищо необичайно в това пилот да се пази от затваряне с обиколка, малко по-агресивно от обичайното, което в този случай дори не бе толкова агресивно. Само преди няколко сезона Елиът бе блокиран по подобен начин от Райън Нюмън и това позволи на Кайл Буш да го настигне и изпревари, като лиши Чейс от първа победа. Това обаче явно не се помни толкова, но како и да е. Сред феновете се обособи мнението, че когато лидера е забавен от пилот борещ се да остане в неговата обиколка е позволено всичко и не се приема за проблем, само ако лидерът не е Кайл Буш. Мисля се сещате, че това са феновете, които не симпатизират на Роуди. Истината е, че Кайл и екипът му трябваше да очакват подобно нещо и да опитат да го предотвратят. Най-лесно щеше да е ако Кайл просто бе слязъл в долната част на трасето, която бе освободена от Частейн малко преди да бъде настигнат. Тогава, ако Рос бе слязъл обратно там можеше да има основание за сърдене и претенции, но както вече стана дума, подобно блокиране се виждали много пъти. Кърт отчете помощта на съотборника си и дори каза, че ще му върне услугата, когато това се наложи, а от своя страна Кайл със сигурност ще направи така, че Частейн да получи възмездие. И това е нещо обичайно. Извън полемиката относно битката на братя Буш, трябва да се отбележи, че Кайл наистина вдигна сериозно темпото, доста по-сериозно от брат си и вече заема третото място в класирането на 97 точки от Дени Хемлин. Да, Дени продължава да е лидер, а Кайл Ларъсн се чуди какво още би могъл да направи за да не го изпревари. Шегувам се. Просто Ларсън е толкова близо, но все нещо става. Този път взе повече точки от Дени в етапите, а в края на втория Хемлин дори получи наказание да превишена скорост в бокса и потъна назад. Чудесна възможност за Ларсън, но той някак си успя да провали това, като също превиши скоростта при спирането си бокса, при това при зелен флаг, а това го отпрати още по-назад от Дени Хемлин. Така след 21 старта Хемлин продължава да е лидер с десет точки аванс пред Кайл Ларсън. Според букмейкърите Ларсън е фаворит за предстоящата надпревара в Ню Хемпшир, ако и там не успее Хемлин ще е лидер и след двуседмичната лятна пауза. А ако и двата продължават да допускат грешки, Кайл Буш може да ги изненада и да се намеси в борбата за титлата шампион на редовния сезон. Само на пет точки от Кайл Буш е Уилям Байрон, като и четиримата пилоти на първите четири места имат по 14 финала в топ десет до момента. А знаете ли кой също има толкова? Кевин Харвик. Въпреки слабото представяне на тима му, Кевин продължава да е в челните позиции и вероятно ще продължи към плейофите дори и без победа, но ако не успее да посети алеята на победата в първия кръг е много вероятно да не продължи напред. Харвик и Труекс направиха много доро състезание, до момента в който не се удариха, макар и леко в бокса. И двамата потеглиха от задни позиции и стигнаха до топ десет в края на първия етап, но после потънаха отново. Кевин поизостана, но заедно с Мартин отново намериха пътя към топ десет. Много съм любопитен какво ли щеше да е представянето им ако не се бяха ударили така нелепо в питлейна.
Чейс Елиът отново нямаше късмет у дома, а Алекс Боумън бе близо до това да изненада лидерите, особено ако бе имало прекъсване в края. Добра стратегия, но този път без нужния късмет за нея. Сега в Ню Хемпшир е последния шанс за добро представяне преди лятната пауза, а след това има две неовални, едно овално и една Дайтона – все непредвидими надпревари мисля.
Няма коментари:
Публикуване на коментар